תנאים כלליים

כללי – חברת נתיבי י. כפיר בע”מ (להלן "החברה") עושה כל מאמץ על מנת לקיים את תכנית הטיול במלואה כפי שפורסמה. יש לקחת בחשבון שבעת הטיול ייתכנו שינויים הנובעים משינוי הטיסות, תנאי מזג האוויר, עונות השנה והגבלות על ידי הרשויות המקומיות. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבצע את השינויים הנדרשים בשטח בהתאם לשיקולים של מדריך הטיול והצוות המקומי וכל זאת על מנת להבטיח את הצלחת הטיול והנאת המשתתפים. יש לזכור כי רמת שירותי התיירות ביעדי הטיולים משתנה מיעד ליעד ולא תמיד תואמים את אמות המידה המוכרות לנו. יש לקחת זאת בחשבון בעיקר ביציאה ליעדים האקזוטיים ולראות זאת כחלק מחוויית הטיול והמפגש עם ארץ היעד.

החברה מזמינה את שירותי התיירות מספקי שירות שונים. החברה מתחייבת לביצוע ההזמנה במיומנות וע"פ פרטי ההזמנה שהועברו ע"י הלקוח לחברה מבעוד מועד. יחד עם זאת ביצוע השירותים בפועל הינו באחריות ספקי השירותים, קרי טיסות, מלונות, כניסה לאתרים וכדומה. החברה לא תהיה אחראית לשיבושים או תקלות בלתי צפויות  שאינן בשליטתה, אלא אם ידעה או היה עליה לדעת מראש על אותה תקלה או שיבוש של ממש. בכל מקרה בו יבקש הנוסע לבצע שינוי בשירותי התיירות שהוזמנו מכל סיבה שהיא יהא המזמין ו/או הנוסע מחוייב לשלם לחברה דמי שינוי או ביטול כפי שמפורט בסעיף "דמי ביטול" שלהלן. ידוע כי דמי השינוי או הביטול משתנים מספק לספק ומיעד ליעד. לעיתים דמי השינוי או הביטול הם חלקיים ולעיתים הם מלאים ולא תשמע כל טענה בהקשר זה. כל השירותים המוזמנים הם בגדר בקשה בלבד, עד לקבלת אישור מחברתנו. באחריות הלקוח ו/או הנוסע לבדוק את התאמת השוברים והאישורים, לרבות תאריכי ושעות טיסה, תאריכי מלונות וכניסה לאתרים, איות שמות הנוסעים, מספר הנוסעים והתאמת סיווג החדר וסוג המלון המתקבלים מנתיבי י. כפיר בע"מ להזמנתו.

 

דרכון ואשרות כניסה – לצורך ביצוע הזמנות לטיול על הלקוח להעביר צילומי דרכונים של כל המשתתפים ולוודא שהדרכון בתוקף לפחות ל 6 חודשים ממועד היציאה לטיול ושיש בו לפחות 2 עמודים ריקים. הוצאת / הארכת דרכון הינה באחריות המטייל בלבד. באחריות הנוסע לוודא מול משרד נתיבי י. כפיר בע"מ האם דרושה אשרה מכל סוג שהוא למדינת היעד ולפעול בהתאם. במידה והנוסע מתכוון להיכנס למדינת היעד עם דרכון זר שאינו ישראלי – באחריות הנוסע לוודא מול הרשויות המוסמכות את דרישות הכניסה למדינת היעד עבור מחזיקי דרכון מסוג זה. הכניסה למדינות השונות הינה בהתאם לדרכון שברשות הנוסע ודין המדינה העשוי להשתנות מעת לעת. בכל מקרה של ביטול הטיול או שינוי הנובעים מבעיות באשרות הכניסה או ממדיניות הממשלות של הארצות שבהן נטייל, אין החברה אחראית לנזק ולהוצאות הכרוכות בכך.

הטיפול בדרכון, אשרות כניסה וכיוצא באלה הינן באחריות הנוסע בלבד כולל בדיקת התאמת השמות בין ההזמנה לדרכון.

תנאי תשלום – ניתן לשלם באמצעות העברה בנקאית או צ'ק לחשבוננו בבנק הפועלים. למעוניינים לשלם במזומן – ניתן לשלם עד 11,000 ₪ במזומן לטיול בהתאם לחוק המזומנים שנכנס לתוקפו בינואר 2019. לא ניתן לשלם בכרטיס אשראי. ערך התשלום יקבע לפי שער המחאות מכירה ביום קבלת התשלום כפי שמופיע באתר בנק הפועלים. לצורך התחלת ביצוע הזמנות על הלקוח להעביר מקדמה כמפורט במסמך הטיול. העברת המקדמה מהווה הסכמה לכל התנאים המפורטים במסמך הטיול ובמסמך זה. גמר תשלום יועבר לחשבון נתיבי י. כפיר בע"מ עד 30 יום לפני מועד היציאה לטיול, בהתאם לכתוב במסמך הטיול. במקרה של סתירה בין הכתוב במסמך זה ובין הכתוב במסמך הטיול – יתבקש הלקוח לפעול בהתאם לתנאים במסמך הטיול.

בריאות – יש לפנות למרפאות המטיילים או ללשכות הבריאות המחוזיות מוקדם ככל האפשר לצורך קבלת הנחיות בנוגע לחיסונים ותרופות. על החברה חל איסור מוחלט לתת ייעוץ או הנחיות בנושאים אלו.

ביטוח – החברה לא תהיה אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, לגוף או לרכוש, שייגרם למטייל במהלך הטיול או עקב ביטולו או שינויים בו, מכל סיבה שהיא, לרבות בגין תאונה, גנבה, אובדן של כבודה או מסמכים או הוצאות שהיה על המטייל להוציא בגינם. אם הוציאה החברה הוצאה כלשהי בעבור המטייל, יהא המטייל חייב בהשבה מלאה שלה לחברה. המטייל מתחייב לרכוש בעצמו ובעבורו ביטוח מלא ומתאים לגוף ולרכוש, בלא זכות שיבוב כלפי החברה או מי מטעמה. על הנוסע לדאוג לביטוח מתאים, מקיף ונרחב לפי צרכייך, לרבות ביטוח ביטול, ביטוח אישי ומטען . אין הביטוח מכסה כל מקרה של ביטול ההזמנה לרבות ביטול בגין מחלות, אשפוז, מות קרובים , מצב ביטחוני, מקרים של כוח עליון וכיו"ב, ועל הנוסע לקרוא בעיון את תנאי הפוליסה שברשותו בעניין זה . את הזמנת הביטוח על הנוסע לבצע לפני הנסיעה בכל חברת ביטוח שימצא לנכון. נוסע שלא רכש ביטוח נסיעות – האחריות הבלעדית תחול עליו. יודגש כי הכיסוי הביטוחי הינו באחריות חברות הביטוח השונות  ולקבלת החזר יש לפנות ישירות לחברות הביטוח. מובהר בזאת כי האחריות מכל היבט וסוג שהוא לנשים בהריון (בכל שבוע הריון שהוא) הטסות חלה עליהן בלבד. על נשים בהיריון להצטייד באישור באנגלית מהרופא המטפל שיוצג במידת הצורך מול הגורמים המוסכמים כמו נציגי חברת התעופה. ניתן לבצע הזמנה לנשים בהיריון רק עד השבוע ה-26, וזאת בהתאם להנחיית חברות התעופה השונות.

שימו לב: נכון להיום וככל הידוע לנו, במדינת ישראל לא ניתן לרכוש פוליסת ביטוח מקצועית לסוכני נסיעות ולחברות טיולים אשר מכסה על נזקים שנגרמו עקב תאונות דרכים. המטיל מודע ומבין כי לא קיים כיסוי ביטוחי בכל הנוגע לנזקים הנגרמים כתוצאה ישירה או עקיפה של תאונות דרכים בכל. על כן, באחריותם הבלעדית של הנוסעים לרכוש ביטוחים בהתאם.

טיסות – הטיסות הינן באחריותן הבלעדית של חברות התעופה השונות וכרטיס הטיסה על תנאיו מהווה חוזה בין הנוסע לבין חברת התעופה. הזמנות לכל סוגי הארוחות בטיסות הן בגדר בקשה בלבד והחברה אינה אחראית לאי אספקה של ההזמנה. בטיסות בינלאומיות על הנוסע להתייצב בדלפק הטיסה 3 שעות לפני הטיסה, בטיסות פנים על הנוסע להתייצב בשדה התעופה 2 שעות לפני הטיסה,  בהתאם לדרישת חברות התעופה ומטעמי ביטחון. החברה לא תהיה אחראית  לכל נזק שנגרם לנוסע כתוצאה מאיחורו להתייצבות. הטיסות מופעלות כטיסות סדירות, לואו קוסט או צ'ארטר ופרטיהן עשויים להשתנות לאחר ביצוע ההזמנה לרבות מועדים, ביטולי טיסות ופרטי חברת התעופה המפעילה. האחריות לשינויים, ביטולים, אובדן או נזק לכבודה, הינם של חברות התעופה או ספקי השירותים המארגנים ולא של החברה, המתחייבת להעביר ללקוחות כל מידע שהתקבל אצלה בדבר שינויים, ביטולים או עיכובים תוך זמן סביר, אך יובהר כי שינויים עשויים לחול גם לאחר עזיבת הנוסע את הארץ. במקרה חריג של רישום יתר לטיסה ע"י חברת התעופה, ייאלצו נוסע או נוסעים לטוס בטיסות אחרות. במקרה זה אחראיות חברות התעופה לעשות כל מאמץ על מנת לצמצם את אי הנוחות שנגרמה לנוסע.

באחריות המזמין לבדוק את פרטי האיות המדויק ולוודא שהאיות זהה לאיות בדרכונו לפני שהוא מאשר את כירטוס הטיסה. מובהר כי בגין שינוי שם או עדכון איות יישא המזמין בתשלום דמי ביטול או תשלום שינוי, לפי חוקי הספק .תינוקות עד גיל שנתיים אינם זכאים למושב בטיסה, אלא יושבים על הוריהם או מלוויהם בטיסה.

המלונות – פרטי המלון המופיע בהצעה הם בגדר בקשה בלבד והחברה אינה מחוייבת בהם כל עוד לא נתקבל עליהם אישורו הסופי של הספק. האחריות על השיבוץ במלון לרבות קומת החדר ו/או תקינות המתקנים ו/או השירות במלון לרבות מערכת מיזוג האוויר, הנה על המלון ו/או הספק בלבד. מתקני המלון פעילים על פי שיקולי המלון בלבד בהתאם לעונת התיירות. בחלק מהיעדים באירופה נגבה מס עירוני לחדר/לאדם. תשלום זה יגבה מהלקוח במלואו ובאופן ישיר על ידי המלון ביעד ואינו באחריותה או שליטתה של החברה.  לידיעת המזמין, במקרה של רישום יתר, לספק הזכות להעברה למלון חלופי ברמה דומה, או רמה גבוהה יותר בתוספת תשלום. דירוג המלונות כפי שנמסר לך, הינו בהתאם לדיווח של משרד התיירות המקומי ואין להשוות דרגות בין המדינות השונות. כל הפרטים באשר למתקני בית המלון, המפורסמים על ידי החברה, לקוחים מפרסומי בתי המלון והחברה אינה נושאת בכל אחריות , במידה וחלק מהשירותים המוצעים על ידי המלון, הינם עונתיים ואינם פועלים בכל ימות השנה .על-פי רוב שעת הכניסה לחדרים היא בשעה  15:00 והפינוי הוא עד השעה 11:00 בלא תלות בשעות הטיסה. במידה וכתוצאה משינויים בזמני הטיסות, ייגרמו לנוסע הפסד/תוספת לינה במלון המוזמן, לא תישא החברה בהפסד/תוספת תשלום שישולם על ידי הנוסע. למרות קבלת אישור מהספקים על הרישום במלון, תיתכן במצבים חריגים תפוסת יתר וכתוצאה מכך יועבר הנוסע למלון ברמה דומה או גבוהה יותר המצוי בסמיכות המרבית למקום שהוזמן. החברה תעשה ככל הניתן על מנת לסייע ללקוח במידת הצורך לשם קבלת הפתרון המיטבי עבורו.

השכרת רכב- באחריות השוכר לעדכן את החברה אם גילו נמוך מ- 25 שנים. כמו כן, על השוכר ( הרשום בשובר) להצטייד בכרטיס אשראי בינ"ל, על-שמו, וברישיון נהיגה ישראלי ביחד עם רישיון בינ"ל, כשהם תקפים ופרטיהם זהים. חברת ההשכרה אינה מתחייבת לספק רכב מדגם מסוים, אלא מקבוצת רכבים מסוימת בלבד. החברה אינה אחראית לנזק ו/או אבדן שיגרמו לרכבים או לרכוש הנמצא בהם.

דמי ביטול – במקרה של ביטול הזמנות מאושרות יחולו על הנוסע דמי הביטול הבאים –

–          אם מועד הביטול חל ממועד ההרשמה ועד 31 ימי עבודה לפני היציאה לטיול:  יוחזר כל הסכום ששולם עבור סידורי הקרקע, למעט דמי אשרה (באם הוצאה), ומקדמה בלתי חוזרת בסך $100.

–          אם מועד הביטול חל בפרק הזמן של 30  ימי עבודה ועד 21 ימי עבודה לפני היציאה לטיול: 30% מהמחיר עבור סידורי הקרקע, למעט דמי אשרה (באם הוצאה).

–          אם מועד הביטול חל בפרק הזמן של 20  ימי עבודה ועד 11 ימי עבודה לפני היציאה לטיול: 50% מהמחיר עבור סידורי הקרקע, למעט דמי אשרה (באם הוצאה).

–          אם מועד הביטול חל בפרק הזמן של 10  ימי עבודה ועד 7 ימי עבודה לפני היציאה לטיול: 80% מהמחיר עבור סידורי הקרקע, למעט דמי אשרה (באם הוצאה).

–          אם מועד הביטול חל בפרק הזמן של 6 ימי עבודה ועד מועד יציאת הטיול: 100% מהמחיר עבור סידורי הקרקע, ובנוסף דמי אשרה (באם הוצאה).

–          דמי ביטול בגין כרטיסי טיסה שהונפקו – בהתאם לדמי הביטול המונהגים ע"י חברת התעופה או בהתאם לדמי הביטול שנשלחו בהצעת המחיר, המחמיר מבניהם.

בנוסף – דמי הביטול כפופים לכל תנאי הביטול שיחולו על ידי הספקים בחו"ל, אם הם שונים מאלה המפורטים לעיל. במקרה של סתירה בין דמי הביטול המופיעים במסמך זה ובין דמי הביטול המופיעים במסמך הטיול – יתבקש הלקוח לפעול בהתאם לתנאי הביטול במסמך הטיול.

ההחזרים הכספיים הנובעים בגין ביטול טיול יבוצעו תוך 30 יום מיום קבלת הודעה בכתב על הביטול, בין אם על ידי הלקוח ובין אם על ידי החברה בחו"ל. הכסף המוחזר יחושב בערכים דולריים.
הבהרה לגבי מועד הביטול על ידי המטייל: הודעה על ביטול יש למסור למשרדנו בכתב (במייל או בפקס) בשעות העבודה.
הבהרה לגבי "ימי עבודה": ימי עבודה הם הימים א' עד ה' – להוציא חג או ערב חג.

מרגע הודעת הביטול, החברה תעשה ככל יכולתה על מנת להפחית בעלויות דמי הביטול.

חילוקי דעות והתיישנות- כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה תועבר בכתב עד ולא יאוחר מ- 45  ימים מיום חזרתו של הנוסע מהחופשה. מוסכם, על דעתו של הנוסע, כי לאחר תום שנתיים ימים, מיום חזרתו ארצה של הנוסע, לא יהיה הנוסע זכאי לתבוע את החברה בכל הקשור להתקשרותו עם החברה כאמור בהסכם זה. תנאי זה מגביל את תקופת ההתיישנות לשנתיים, בהסכמה, בהתאם להוראות סעיף 19  לחוק ההתיישנות, תשי"ח – 1958 .

כל הכתוב לעיל מתייחס לגברים ולנשים כאחד.
ט.ל.ח

 

הצהרת נגישות